NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, October 30, 2013

DaH 50 HaRi

Hari ni genap umur nureen ke 50 hari.. lg 10 hari nak masuk usia 2 bulan..


Sunat pun lom lagi ni.. tengah cari2 klinik kat shah alam ni sbb sebelum ni semua sunat kat klinik wangsa maju je..

Gambo atas ni sebelum di botakkan.. sekarang dah botak dah dia.. aku yg botakkan..

Si apis siap tegur aku pesal botakkan nureen.. abis nureen mcm lelaki katanya... kekeke..

Aku benonye tak tau nak citer apa ni.. tadi pagi baru je settle berurut sengkak peranakkan.. best betul badan lepas kena urut..

Kali ni aku pakai bidan lain.. bkn bidan yg urut aku masa pantang aritu.. bidan aritu bz jaga menantu dia yg dlm pantang lak..

Tu yg pakai bidan lain lak.. tp bidan yg ni lagi power urutnya.. gagah giler tgn dia mengurut.. kuat lak tu..

Sakit gak dia urut sampai berkerut2 muka aku menahan tapi bestt.. hehehhe.. pasni nak panggil lagi la suruh urut..


Ni gambo semalam.. celik je mata dia.. baru pas nyusu.. dia ni jap2 tido kat buai.. kalo aku tak bz aku tidokan kat tilam je.. 

Time aku banyak keje nak di buat baru aku letak dalam buai.. lama sikit tidonya kalo dalam buai..





Eh ehhh kenyit2 mata lak dia..



Pengsan gak akhirnya.. hehe

Sekarang ni aku suka bahasakan nureen ni bayi.. tiap kali dia nanges nak nyusu ke apa ke mesti aku akan cakap

" Alololoo bayi nanges.. syiannye bayi mak ni nangesss.. "

" comel nye bayi mak ni.. bayi mak ni berak ke.. "

Haaa camtulah aku tetiap hari time layan si kecik ni.. kekeke.. syok lak panggil dia bayi... =p


Haaa yang ni bayi tua..  kekeke..

Tolongggg tatau nak citer apa... mood ke lautt.. nak makan la jap.. ada idea kang aku apdet lagi.. 

** tunggu jelah entry merempit bersama bayi ke sekolah pasni.. adehhh..




21 comments:

Unknown said...

alahai.. geramnye tengok.. hehe

yanamib said...

bayi?? hahaha adoyaii comel mak bayi ni...eh! :p

JunAina said...

Bayi tua tu beragngan nak rampas takhta eh...ehehee...

Anum said...

alhamdullilah

Azian Elias said...

Alo..lo.lo... tomel nya.. siap kenyit mata tu.

Han Hanni said...

Ishhh..comelnya bayi dia..

Chekgu Azrine said...

Sweetnya bayi!!hehe

syalinda johari said...

comeynyaa Nureen..geramnyerrrr haii...

nor_farihan said...

akhirnya mak bayi update jugak entry kann hehe..

Gieyana said...

Comey nureen..:)

Ainim Rashihah said...

alolo..sweetnya. suka sangat

Zai Zamree said...

comey je ms dia kenyit mata =)

Nurul Husna said...

comel nureen.. ecece gmbr yg kenyit mate sebelah tu dh buat ai tergoda. hehe

Ck said...

Assalamualaikum...

ini jadual untuk bersunat utk klinik rosli sec 18 s.alam...

selasa: 2 ptg-4 ptg
rabu : 2ptg- ptg
khamis : 3 ptg - 10 mlm
jumaat : 7 pg-12 tghari
sabtu : 7 pg - 1 ptg

Ck said...

sorry tertinggal...
utk baby girl....he..he..he...
sbb dua minggu lepas sunatkan anak

selamat berkenalan...dah lama baca blog ni...tapi ari ni baru tinggal jejak

LAVENDER said...

Salam

Buleh dptkan contact tukang urut tu? sebab sy pun tunggu giliran nk 'meletup' tak lama lag :)

Ana Suzana said...

Cik..
Mekasih ye bg info tempat sunat bayi tu.. hehehe.. Slmt berkenalan..

Ana Suzana said...

Lavender..
Ni phone number bidan yg urut ana tu.. panggil dia kak yati je.. 016-3261897

kiranajoe said...

Salam

Saya sunat anak kat Klinik Dr. Nurzawati kat Alam Budiman tu je. Vaksin pun kat situ.senang...doktor nurzawati pun bagus.

Ana Suzana said...

Kiranajoe,
Alam budiman eh.. ok.. Mekasih ye bgtau info tempat sunat

Firash said...

salam, boleh share no tukang urut? saya pun tgh cari tukang urut lepas bersalin di shah alam. thanks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...