NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, January 15, 2013

aPa aKu BuaT SeKaRaNg

Sekarang dah pukul 6.10 petang..

Aku berada di depan sekolah ain.. hujan adalah renyai2.. tp mcm nak lebat.. tapi tak lebat sgt kot.. tapi kalau lebat pun takpelah sbb aku bawak payung.. tapi kalau tak jadi lebat pun takpe.. heheheh.. 

Sorry ye kawan2 sbb byk hari tak apdet belog.. sbb utama adalah mak mertua aku ada dok dgn aku sepanjang 2 minggu ni.. makanya aku adalah sedang menjadi menantu mithali..

Yennadeii.. apedaaa ayat aku.. tau la tak lama lagi nak thaipusam.. hehehhe.. pasni aku try apdet ye.. resepi pun dah beratur nak di publish.. maaf buat kwn2 yg menunggu aku apdet resepi..

Okeylah.. nak kuar pi depan pagar sekolah ain.. kitorang (mak bapak) hari2 bertenggek depan pagar sekolah tau pastu berebut2 nak masuk dlm sekolah tiap kali pakgad bukak pagar.. hahahha.. 

Sib baik aku kecik so sgt senang nak mencelah kat ketiak org ramai.. muahahhaha..




11 comments:

Saya Punye said...

hihihi.. tini salah sorg yg tggu resipi kak ana.. hohoho.;.

emy said...

Skolah ain dekat btul ngan apartment sy....kalu kul 6ptg...mmg sy xlalu situ...jem ngan parent yg tggu anak2...hehehe

Hidayah Zakaria said...

alaaaaa..pendek je entry akak..br nk msk gear 2 dh abis..
nanti cite byk2 lg yea..hihi.

eynda said...

Dari rumah kita tadi hujan lebaaattt tau sampai tak nampak jalan... kerana anak kat sekolah akak redah jugak... sampai depan sekolah laaaaa renyai2 je...hehe...

kelipkelipchumel said...

aloloo..so sweet..mak mithali + menantu mithali.mana nak cari??? :)

azi said...

Ana, tak sabar akak nak tunggu gambar masakan Ana..:)

Me said...

first para sangat byk tapi tau hahahha.. tulis la pjg sikit merapunya.... mata baru nak terbuka baca sekali dah habis...

Atie said...

Salam kenalan dari Atie....tak sabar betul nak tunggu resepi dari akak...suka sbb siap dengan step skali....hehehh...

Syue Mustafa said...

Patutlah dah beberapa hari Ana menyepi...

julie hussin said...

Semakin bizi ana...hope segalanya dipermudahkan....tp nampak gayanya sunyi la kita yg suka baca blog dia ni....sbb entry baru lmbt masuk....hehehehe....anyway hati2 sepanjang ulang alik driving ye....

Unknown said...

menarik juga blog ana ni. patut la wife saya asyik cerita pasal blog ni je.
free2 tu meh la tgk blog sy pulak.baru 5 bulan buat.

lepakcc.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...