NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, November 06, 2012

Add Di MuKa BuKu

Nak bgtau lagi sekali pada sesape yg add aku, aku tak mudah nak accept sebegitu je tau.. sbb tu skrg ni dah bertambah2 org yg add aku..
 
Bukan takmo approve.. tapi kita kan berhak utk memilih dan berhati2 dlm keje approve mengapprove ni sbb kita tak tau kenapa org tu add kita..
 
So di sini lagi sekali aku nak tegaskan, sesapa yg add aku sila tinggalkan mesej kat private mesej fb tu.. just bgtau kenapa korang add aku..
 
Macam ni lah aku bg contoh.. lps korang add aku kat fb, apa2 hal sila tinggalkan pesanan kat "private mesej ".. bgtau sebab musabab kenapa aku harus approve korang.. contohnya :
 
 
1. Sebab saya nak kenal dgn awak lebih lanjut
 
2. Sebab saya follower belog awak
 
3. Sebab saya suka resepi2 awak.. ecewahhhh.. hahaha
 
4. Sebab saya nak mengeratkan ukhuwwah..
 
5. Sebab nak berbesan dengan awak..
 
6. Sebab saya nak masuk meminang awak.. Ehhh..!!
 
 
Tu contoh je tau.. so bgtau secara jujur kenapa korang add aku.. kekadang kita tak tau niat org tu kenapa, jgn tak tau kdg2 ada yg add semata2 nak jd penyiasat mcm detektif conan, saje nak stalker padahal bkn sbb ikhlas nak berkawan..
 
Kesimpulannya, korang simpulkan la sendiri.. aku malas.. sekian.. kikiki..
 



15 comments:

Yana Halim said...

tu diaaa......kemain ramai. hahaha..
level retis dah ni ana. x lama lg mesti nona buat interview tu... :)

Wan Zaraa said...

Dah mcm artis dh...
Glemer u!!...

nome said...

saya add awak kat fb sebab masakan2 awak sgt gorjes :)

minat dgn life awak! gila2 awak...i loikeeee :)

Bonda Ryan said...

kita add kaka pasal suka terliur sorang2 tgk masakan kaka. kot2 kat fb lagik banyak resepi kan..ekeke!!. Tapi paling benarnya...suka tgk ica, takde anak fomfuan kan..so saya jadik fan no 1 ica!!!

nanonano said...

sy xkisah bab add ke x,
tp if ade ape2 prtanyaan,
sy pm akak,hopefully berreply eh kak, hehhehe

Ana Suzana said...

InsyaAllah saya yg buat pertanyaan ana akan reply.. kalau terlepas pandang harap di maafkan sbb byk giler mesej nak di jawab.. ayakkk

Nina Johari said...

add sy kt fb bole x..? :) sy follower awk ni... kite kan kengkawan... heee..

Mama Balqis BluePinkBaby said...

mak aihhhh...nak berbesan boleh gak...ni ada anak dara 2 org...pilih yg mana satu berkenan...sebab ke 6 tu bahayaaaa...marah di cik abang kan... hihihihyi...(gurau2 ye :) )

syiekin said...

2 dia kak ana.. dh mcm wat contest 2... sy suke kak ana.._ _ _ tidak melebihi bbrpa perktaan kekekeke~ cya la... org pemes mmg cm 2 hihihi ;)

lucky gurlz said...

Sebb saye nak jadi surirumah yg power cam awak..boleh x alasan gtu k.ana?haha..

syarida said...

Saya dah jadi kawan facebook awak dan sebabnya adalah .....

errr...
nak masuk meminang ?? hahaha..

Ana Suzana said...

Haah kan . Mcm kena buat slogan pulak.. ekekeke

fatenmeera said...

kak, saya rasa, akak kena buat fan pages..haha, akak kan ramai fans..hahaha

Ujang9897 said...

sbb sy menci awk..sy nak gadoh dgn awk

ALyZa said...

kalau kat fb ada resepi gak ke? x pe2 kat cni pun dah kira ok...coz stiap kali u hapdet santai dan best je membacanye pastu tak sesabo nak menerai resepi2 nye so excited tau lepas baca...wahhh gitu...glamer ko na!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...