NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, July 18, 2012

BeRSiaRaN Di PRiNCe CouRt MeDiCaL CeNtRe

Cakkkkk aaaaa... ni gmbr aku skrg..


Tu diaaaa.. walaupun di spital aku tetap gak angkut laptop dan apdet blog.. muehehehhe..

Kenapa..?? sbb encik suami kesayangan aku tak berapa sihat.. makanya aku dgn anak2 join berkampung sekali kat spital malam tadi..

Anak2 aku syok pulak sbb dia ingat mcm check in hotel kot.. yg si ain siap mintak dok lama2 lak kat spital ni.. ekekkeke.. sekeh jugak budak ni kang..

Cerita panjang pasal hal ni aku citer kemudian ye..


4 comments:

Anonymous said...

moga en hubby cepat sembuh ye! neway selamat berpuasa mudah2an amal ibdah kita akan diterima ye

zurayusoff said...

semoga cepat sihat...dapat sama-sama kita menyambut bulan ramadhan yang mulia....amin

Adnazthie said...

Semoga suamimu cepat sembuh..

syalinda johari said...

moga husband cepat sembuh yer..amenn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...